Monday, July 30, 2007

Hyttefest i Sandefjord.

Preben ringte for en stund side (tror det var torsdag) for å spørre om jeg ville være med på hyttefest i Sandefjord. Åja, såklart. Jeg reiste med tog på lørdags morgen og var i Sandefjord rundt halv 2 tror jeg. Det var fint å se Preben da, har virkelig blitt en stund siden sist.

Etter litt pakking bar det utover til hytta til Terry. Virkelig et koselig sted, hvor hytta lå så nært sjøen som den bare kunne. Det var rett og slett nydedlig. Utenfor var det satt opp et stort utetelt med benker, hvor det sikkert var plass til en 40-50 stykker. Vi grillet mat, og begynte allerede å drikke i 3 tiden på ettermiddagen. Det var virkelig kos. Alltid gøy med nye folk og det som og var litt morsomt var at en god del av dem var svensker. Er gøy å høre på svensk.
Utover kvelden kom det en hel haug med folk. I begynnelsen greide jeg sånn passe bra å hilse på de fleste som kom, men etterhvert ble det bare umulig. At jeg hadde drukket mer da, hadde sikkert og litt med det å gjøre men men.

Det var en herlig kveld. Jeg tror virkelig alle koste seg som bare det. Ved midnatt begynte folk å bli litt slitne. Noen sovnet, mens andre begynte å spise alt av mat som gikk ann å spise. Potetsalat med skje, osv. Blæh. Jeg klarte å sette skoen min fast ute i skogen, det var virkelig smart, heh`? Måtte le der jeg satt og lyste etter den svarte skoen min med mobilen, mens det flere stod å lyste med sine telefoner på meg, fra hytta. Men skoen kom til rette til slutt.

Jeg tror klokka var rundt 2 da jeg og Preben dro hjem. Noe som var likegreit, for da var jeg begynt å bli noe for full, kan du si.

Det som bedre var, er at søndagen var like bra. Fantes ikke dårlig. Bare veldig skjelven og litt fraværende. Vi dro igjen ut for å hjelpe til med ryddingen, men siden den var gjort - slappet vi bare av ved sjøen.

Fantastisk helg. Gleder meg til neste gang.


No comments: